1 Aralık 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Bebak Zeytinyağlı Vücut Sütü ve Makyaj Temizleme Pamuğu

Efenim başlığı görür görmez korkmayınız oldukça yararlı bir ürün inceleme yazısı daha "Denedim Biliyorum" büyütecinde..
Bu sefer ki ürünümüz hem besleyici hem çok amaçlı hem de çok bizden bir marka;
Bebak!
Bir kaç aydır yıldızı oldukça parlayan markamıza bu ürünleri denememize olanak sağladığı için teşekkür eder yazımıza başlayalım derim;


Önce ambalaja bakarsak, kullandıktan bir süre sonra ters çevirerek kullanmanız gerekecek zira oldukça sert bir şişelemeye sahip olduğu için sıkılamıyor.
Ve benim en sevmediğim şey içi görünmeyen ambalaj..
Gitti bir puan..
Pamuk için ise çok başarılı bir ambalajlama kullanmışlar,
açma kapamanın hijyenik olması için çıt çıtlı bir özellik eklemişler. Böylece içine toz kaçma ihtimalini ortadan kaldırmışlar ki takdir ettim..

Sıra yapı ve kullanımda;

Ürünün yapısı oldukça cıvık, süt diye tabir edilen bu tarz ürünlerden bence bir tık daha cıvık bir yapıya sahip. Kötü bir özelliği ise uzun süre kullanmadığınızda içeriği ayrışıyor.
Yani krem ve yağ birbirinden ayrılarak yağı çıkıveriyor.
Bu yüzden her kullanımdan önce mutlaka kuvvetlice çalkalamak lazım.


Rengin daha net görülmesi için kendi pamuğuna döktüm ki görüldüğü üzre baya zeytinyağlı bir ürün.
Ancak buram buram parfümlü bir ürün. Öyle ki resmen bayıyor.
Erkeklerin ergenlikte ilk tıraş olmaya başladıklarında kullandıkları ucuz tıraş sonrası balsamlar gibi kokuyor.
O kadar ağır ve yoğun ki maalesef çoğunlukla kullanmıyorum..
Burada hemen pamuğa da bir yorum yapmalıyım; oldukça başarısız bir pamuk.. O kadar kolay dağılıp parçalanıyor ki bir iki kere sürtmek yeterli..

Nemlendirme konusunda içeriğindeki yağdan dolayı sanırım oldukça başarılı.. İlk kullanımda ardında bıraktığı yağ tiksindirici olabiliyor ancak sonca cidden yumuşacık yapıyor.
Sırf o yumuşaklık için yağa katlanmaya değer tabii bu kadar ağır bir kokusu olmasaydı..
Bir de kalıcı ki o koku bir türlü gitmiyor..
Vücut nemlendirmesi bence yetersiz ama ellerde kusursuz bence..

Puanım 2/5 kokusundan dolayı maalesef..

Beni boş verip bir de diğerlerine bakmak istemez misiniz?
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...




4 yorum:

  1. Ahaha ergenler yorumuna koptum Sevgi, nerden aklına geliyo böyle örnekler ya :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ergenliğime dönmek istiyorum belkim ondan :D :D

      Sil
  2. Nerden başlasam,
    nasıl anlatsam,
    bebak bebak :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Valla duygularıma en güzel tercümansın bence :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template