31 Ocak 2014 Cuma

Yitirdiklerim #4

12 yorum
Valla hiç giriş miriş yapmayıp direk devam ediyorum yoksa yazı yine uzayıp gidecek ve son derece sıkıcı olacak.

Markasını Unuttuğum Tonik; Lila kutumdan çıkmıştı, pek sevmedim zaten markasını da hatırlamıyorum.
Bioderma Yüz Peelingi; Tanecikleri çok minikti ama harika bir nemlendirme sağladı. Çok memnun kaldım. Elimdekiler bitince buna dönmeyi planlıyorum.

29 Ocak 2014 Çarşamba

Yitirdiklerim #3

12 yorum
Geçenlerde bloglarda bitenler yazılarını okurken kendi kendime "vay arkadaş ne çok ürün bitirmişler, sen anca otur" dedim kendi kendime.
Sonra aklıma geldi de bitenler poşetime bir baktım, "öööhh be kardeşim çöp evde mi yaşıyorsun" dedirten bir manzarayla karşılaşıp şok oldum!
Meğer ne çok ürün bitirmişim.
Buyrun toplu halleriyle birlikte bakalım.


27 Ocak 2014 Pazartesi

Turuncu Kasa'dan Sürpriz!

4 yorum

"İndirim dediğin böyle olur!!" dedirten site Turuncu Kasa'nın bizlere hoş bir indirim sürprizi var.
Avene, Klorane, Elancyl ve Ducray ürünlerinde kullanılabilecek %50 indirim kuponu fırsatı son zamanların en güzel indirim sürprizi bence.
Eğer halen bu markalarla tanışmadıysanız hoş bir başlangıç olabilir. Ben mesela Avene Termal Sularımı yedekledim bile, bir deneyin derim.
Alışveriş sonrası ödemeden önce kupon kısmına "discotopu" yazarak indirimden faydalanabilirsiniz.
Unutmayın kampanya 7 gün geçerli olacak.
Keyifli alışverişler...

Sevgilerimle...


25 Ocak 2014 Cumartesi

Bir Süredir...

13 yorum
(Görsel kaynak; Google)

Bir süredir çevremde olup bitenden (blog dünyasından) fenalık gelmiş durumda...
Herkeste bir hesap tutma, yancılık, kakigiller modu..
Çok darlandım..
Hatta oturdum baya baya buna dair bir yazı hazırladım sonra fark ettim ki yazsam daha da yersiz olacak.
Ve hatta onlardan bir farkım kalmayacak..
Sinir küpüyüm aslında ufak bir sızıntı yetecek bana ama sırf sevdiklerim olduğundan durmayı tercih ediyorum.
Çünkü biliyorum kuru yanında yaşı da yakacaklar..

Uzattım neyse..
Bu yazının amacı bu kadar bıkkınlık üzerine fark ettim ki yeni blog keşfini bırakmışım köpüre köpüre hep aynı kişileri takip ediyorum..
Gelin bana yardımcı olun yeni açılan, bilinmeyen, gelişmeye çalışan blogları yorum olarak bırakın..
Ya da kaliteli olduğunu düşündüğünüz "oku valla fark yaratacak" dediğiniz bloglar varsa beni onlarla tanıştırın istiyorum..
Gelip kendi blogunuzu da yorum olarak bırakabilirsiniz, amacım bölünerek çoğalalım.
Çünkü aynı kişileri okumaktan taze kanlara bir yer açamadık gitti..
Hadi buyrun yorumlarınızı bekliyorum...

Sevgilerimle...

21 Ocak 2014 Salı

En Etkileyici Parfümler

0 yorum
Özgür, duru, romantik, baştan çıkarıcı… Tarzınız ne olursa olsun kısa bir araştırmayla hayalini kurduğunuz parfüme ulaşmanız an meselesi. Parfüm seçiminde notaların tene uyumu ve uyandırdığı duygular kadar şişe tasarımının etkileyici olması da önemli. Parfümünüz bir bütün olarak sizi yansıtmalı. Bu amaçla sizler için en etkileyici parfüm şişelerini derledik.

Guerlain La Petite Robe Noire

Guerlain La Petite Robe Noire, küçük siyah elbisenin fenomen hikayesiyle romantik aynı zamanda yaramaz ve baştan çıkarıcı kadınlara sesleniyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Paco Rabanne Invictus

Sizi erkeklerin yeni güçlü dünyasına çağıran Paco Rabanne Invictus’un tasarımı da kendisi gibi yenilmez!


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Marc Jacobs Daisy

Zamanında yaratıcı tasarımıyla FIFI ödüllerini de kazanan Marc Jacobs Daisy, senelere meydan okuyor ve orijinalliğini koruyor. Şişe tasarımı parfümün adı gibi papatya şeklinde ve çok renkli! Enerjik ve cesur kadınların seçimi Marc Jacobs Daisy, meyveli notalarıyla bağımlılık yaratıyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Roberto Cavalli Just Cavalli

Piton, cam ve metalin birleşimiyle hayat bulan tasarım, Cavalli erkeğinin baştan çıkarıcı karakterini ve tutkusunu yansıtıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Flower in the Air

Flower in the Air, şişe tasarımında her detayın ne kadar önemli olduğunu gösteren bir diğer parfüm. Çiçeklerin özgürlüğünden esinlenen tasarım, kırmızının enerjisinden yararlanıyor ve kısalığıyla Flower by Kenzo ile arasındaki bağı vurguluyor.


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Lolita Lempicka Feminine

Lolita Lempicka Feminine, elma şeklindeki tasarımı ve mor rengiyle masallar kadar tutkulu!


Bu ürünü incelemek için tıklayın.

İçlerinden hiçbiri size göre değil mi? Ya da parfümünüzü değiştirmek mi istemiyorsunuz Hepsiburada’da 99,90 TL’den başlayan fiyatlarla alabileceğiniz yüzlerce parfüm modelini inceleyebilirsiniz veya kendi parfümünüzün Hepsiburada.com’daki fiyatına göz atabilirsiniz. Hepsiburada.com’daki parfümler için tıklayın. :)

Bir boomads advertorial içeriğidir.

18 Ocak 2014 Cumartesi

Telefon Giydir

2 yorum
Şuaralar yeni hobim telefon kılıfları...
Yakın çevrem bilir ki çok zor beğenirim, benimle alışverişe çıkmak tam bir eziyettir, çabuk sıkılırım, daralırım, bir türlü güzel bişiy seçip bulamam ama sonra birinin üzerinde ya da elinde gördüğümde dibim düşer pişman olurum.
Adama eziyet gibi olabiliyorum zamanla kısacası..
Uzatmayım telefon kılıfım eskiyipte lime lime ayrılmaya başlayınca yenisini almak farz oldu.
E ülkemizde telefona çuvalla para verince haliyle korumak gerekiyor.
Ankara'da çakmalarının yapıldığını bildiğim yere gitmeye üşendiğimden ve sahte kılıfların çok çabuk dağılmasından fenalık geldiği için internette kendi çapımda araştırmalar yaptım.

Bu araştırmalarım sırasında bir site ile tanıştım, hakikaten enteresan modeller var.
Üstelik de uygun fiyatlı.
Başlıktan da anlaşılabileceği üzere Telefon Giydir yani; www.telefongiydir.com adlı bir site.
Her telefona uygun kılıf var, üstelik çeşit de çok.
Beğendiğim modellerden bir kaç örnek sunayım;

Samsung S3


Iphone s4

Samsung s3
Iphone 5s

Samsung Note 2

Sont Xperia Z

Sitede pek çok üründe kargo bedava yazısıyla karşılaşmak mümkün ayrıca güvenli alışveriş garantisi de mevcut. Bir bakın değişik şeyler bulabilirsiniz derim.

Sevgilerimle...

6 Ocak 2014 Pazartesi

Ecowell Bebek Ürünleri

6 yorum
Tabiisi oturup size hala olmanın ne kadar harika bir duygu olduğunu anlatmayacağım ziraa sadece olan anlar!
Bugün blog konuğumuz bebek ürünleri...
Hayır hamile değilim ve henüz düşünmüyorum ancak daha önce yazısını yazdığım Blogger Yılbaşı Partisi'nde (Okumak için TIK lütfen) hediye gönderilen bir üründü bunlar.
E bebeğim olmadığı için bende yiğenimi kobay olarak kullanmaya karar verdim.
Önce ürünlere bakalım;

4 Ocak 2014 Cumartesi

Mim - En Bi Sevdiklerim

10 yorum
(Görsel Google)

Günlerdir pc başına oturup oturup kalkıyorum nasıl yazsam, girişi nasıl yapsam diye..
Sonuçta yeni yılı kutlayan bir yazı yazamayarak ne kadar öküz bir insan olduğumu garantilemiş oldum orası ayrı ama bari bir açılış yapabilsem taslaklarda bir sürü yazı var yayınlanmayı bekleyen..
Kısaca yan gelip yatmadım çalıştım ben!
Öyle çok çalıştım ki bu mim'i de canım arkadaşım Fatma'dan kaptım.
Onun yaptığını okumak için TIIK!
 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template