28 Haziran 2012 Perşembe

Sapıklık Diz Boyu...


(Az sonra okuyacaklarınız içimde yaşadığını idda ettiğim 2. kişiyle yaptığımız içsel konuşmanın ürünüdür..)

Neymiş efendim alıntı resim kullanmamalıymışım özgün olmalıymışım.. Yok yeea! Kardeşim benim senin gibi bilmem kaç milyarlık makinem yok, dandirikten facebook fotosu çektiğimiz basit ama iş görür kalitede bi makinemiz var işte bu.. Ne çıkarsa bahtıma durumu yani.. Hem ayrıca benim fotoğraf yeteneğim de yok! Napiim yani anamın karnından entellektüel doğmadıysam, beceremiyorum işte alla allaa!

Yok dışarı eyelinersiz çıkmamalıymışım saçımı başımı yolarlarmış. Ya arkadaş milletin işi gücü yok beni yolup koycak kenara. Hadi onu geçtim ben çıktım dün kimse de bişiy yapmadı, ayrıca biiir sürü eyelinersız kadın gördüm çok da güzellerdi. Noldu yani incilerimi döküldü?!

Marjinal değilmişim.. Ben?! Sana kim dedi ki bu kız marjinal diye, ya da acaba marjinallik anlayışımız aynı mı ki?
Mesela ben geçen gün bi kız gördüm kıpkırmızı saç ve ruj, altında asker botları (!!) üstünde siyah hırka vardı bu yaz gününde. Biz üstümüzü parçalıycaz sıcaktan, abla ayak sağlığından geçmiş kafa travması yaşıyo ama o marjinal ben değil! Neden?! 

Zaten bütün güzel şeylerin sonu varmış moralim çok bozuk. Çuvalla para verdiğim Missha'mın pompası bozuldu! Yves Rocher'de kendimi kaybettim yine kredi kartım eror vercek. Ben bunları anlatıyo muyum ama, hep içimde tutuyorum hiç takdir göremiyorum! Ayrıca elimde 2 tonik olduğu için o indirimdekini almadım ki bence ayakta alkışlancak bir hareketti..

Az önce fark ettim izleyici sayımda 1 kişilik bir eksilme olmuş, şurda bir avuç insanız nereye gidiyosun ki? Hem daha benim anlatcaklarım bitmedi bak şimdi hepsini kaçırcan.. Neyse geri dönersen kapım hep açıktır, yolu biliyosun..

Ha bide geçen gün ablamla bir önceki sezon yayınlanan Survivor'ı konuşuyoduk, Nihat Doğan'ı ne kadar özlediğimi fark ettim, Nihat geri döönn!!
Hem zaten burda yazdığım bütün ürünleri kendi paramla alıyorum henüz kimse bana ürün göndermedi ablamdan başka, bu da çok canımı sıkıyo ya neyse.. Hayır biz açık açık kobayız diyoruz millet sallamıyo ben ona yanıyorum..

Yanmak demişken çok sıcak ya belki devrelerim yanmıştır bu kavgam onadır, ya da belki kapris yapıyorumdur, canım sıkkındır, sataşcak adam yoktur, millet bana tur bindirmiştir, ayı çıkabilir, taş düşebilir lir lir lir...

Sevgilerimle..

8 yorum:

  1. Missha ya ne kadar verdin de tonla dedin ki merak ettim? Benimkinin de pompasında sorun var biraz uğraştırıyor ürün çıkarken o da kabından kaynaklanıyor tahminimce şişe olsaydı daha düzgün gelirdi pompasından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım orjinal sitesinden aldım ben ebay'e güvenemedim neden bende bilmiyorum :D 59 lira verdim ki bence tonla para yani 5 lira olsa içim gam yemez :D evet yaa keşke şişe olaydı :D

      Sil
  2. Canım sakin ol :D Sonuna kadar okuyabilen bir insan olarak bende alkış istiyorum :) Sonunda error verdinde elini klavyeden çektin :D Sen ne çok içinde tutuyorsun böyle herşeyi ama olmaz kii , dök böyle ortaya ser gitsin .. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakin ol şampiyon diyorum hep ben kendime :D yaee kısa yazdımdı oysa olmamış mı yine :/ evet dilek gibiyim habire tutuyorum ben :D :D

      Sil
  3. çok güldümm:D aynı konuşmalar benim beynimde de mevcut devreler yancak az kaldıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyodum, yanlız olmadığımı biliyodum, biliyodum işte! :D

      Sil
  4. hepiniz de çok datlısınız be yaa :) sarılalım sıkı sıkı az takipçili bloggerlar olarak .. isyaenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha :D bence de isyeeaann!! :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template