25 Ocak 2014 Cumartesi

Bir Süredir...

(Görsel kaynak; Google)

Bir süredir çevremde olup bitenden (blog dünyasından) fenalık gelmiş durumda...
Herkeste bir hesap tutma, yancılık, kakigiller modu..
Çok darlandım..
Hatta oturdum baya baya buna dair bir yazı hazırladım sonra fark ettim ki yazsam daha da yersiz olacak.
Ve hatta onlardan bir farkım kalmayacak..
Sinir küpüyüm aslında ufak bir sızıntı yetecek bana ama sırf sevdiklerim olduğundan durmayı tercih ediyorum.
Çünkü biliyorum kuru yanında yaşı da yakacaklar..

Uzattım neyse..
Bu yazının amacı bu kadar bıkkınlık üzerine fark ettim ki yeni blog keşfini bırakmışım köpüre köpüre hep aynı kişileri takip ediyorum..
Gelin bana yardımcı olun yeni açılan, bilinmeyen, gelişmeye çalışan blogları yorum olarak bırakın..
Ya da kaliteli olduğunu düşündüğünüz "oku valla fark yaratacak" dediğiniz bloglar varsa beni onlarla tanıştırın istiyorum..
Gelip kendi blogunuzu da yorum olarak bırakabilirsiniz, amacım bölünerek çoğalalım.
Çünkü aynı kişileri okumaktan taze kanlara bir yer açamadık gitti..
Hadi buyrun yorumlarınızı bekliyorum...

Sevgilerimle...

13 yorum:

  1. Ben de buradayım, yeni bir bloggerım. :)) Bu aralar pek bakamasam da ilgileniyorum, elimden geldiğince yazıyorum. :) Kapım her zaman herkese açık, sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Benimle de tanış benimle de tanışşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için bir şereftir kuzum :)) blog adını da yaz yoruma :))

      Sil
  3. selam bende yeni bir bloggerım :)
    bloğum: http://birliktehersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bana da gelebilirsiniz canım...

    Sana ne gibi yazılar yazsam diye düşünmeye başladım bile :)
    O işin esprisi de bölünerek çoğalmamız gerektiği bir gerçek...
    Tespitin doğru ve anlatmaya çalıştıklarını anladım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğalacağımıza inanıyorum taze kan lazım bize :))

      Sil
  5. yeni sayılır mı bilmiyorum ama eğlenceli ve zevkli bir seyahat/hobi blogu;

    http://oitheblog.com

    YanıtlaSil
  6. maalesef aynı hisler içindeyim..bir zamanlar nasıl heyecanla açıyordum blogger'ı..son bir sene de işler iyice çığrından çıktı..gerçi herşey karşılıklı..iki parça bedava ürün almak için olmadık yalakalıklar yapan takipçiler, bedava her ürünü yüzyılın icadıymış gibi öve öve bitiremeyenler, kankilerinin yurtdışından getirdiği ürünler satsın diye saçma sapan ürünleri millete yutturanlar, aynı anda estetisyen, dermatolog, diyetisyen, aşçı, makyöz, kuaför ve iç mimar olabilen şahane insanlar...neyse ben de yazdıkça sinirleniyorum açılmayayım daha fazla..mutlaka biliyorsundur ama Sebi-Bebi ve Pembe Defteri (onlar da arkadaş ama birbirlerini kopyalamıyorlar) seviyorum son günlerde..daha çok vlog'larını izliyorum. Lisaeldridge.com ve makeupandbeautyblog.com 'un da eski yazılarını bile çevirip çevirip okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooff nasıl da tercüman oldun hislerime... Dahası da var aslında bedava ürün için birbirini satan kankalar mı ararsın yoksa daha dün beni tanıt diye yalvaranların bugün sende kimsin diye posta koymalarını mı... Hem çok şaşkınım hem de bir o kadar kırgın.. Neyse konumuza dönelim ben hepsini tanıyorum ama bir daha yazalım ki tanımayan varsa bir incelesin :)) Bu içten yazın için çok teşekkür ederim :) ♡ ♥

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template