4 Haziran 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Nuxe Kuru Yağ

Efendiiimm yeni bir Denedim Biliyorum yazısına hoş geldiniz, sefalar getirdiniz...
Başlıktan da anlaşılabildiği gibi konuğumuz Nuxe Kuru Yağ.
Adı "kuru" olup da kendisi aslında gayette "sıvı" olan yağ.
Kendisine aylarca direndim ama sonunda dayanamadım.
Buyrun birlikte bakalım kendisine;

Ürünümüz tam bir her derde deva! Hatta pek çoğunuz da yakinen bildiği için fazla detaylara girerek sizi sıkmak istemiyorum.. Önce dış görünüşe bakacak olursak bana "işte bu, koçum benim bee" dedirten cinsten yani cam şişe! Tezim bir kere daha kanıtlandı! Bütün ürünler cam olmalı arkadaş!
En azından içinde ne kadar kaldığını bilelim!

İçeriğe bakacak olursak; Badem, Kamelya , Fındık, Macadamia ve E vitamini gibi 6 değerli bitki yağı kokteyli içeriyor.
Koruyucu yağ ya da silikon da içermiyor! Bir de bu arkadaşın simlisi var ancak ben henüz onu denemeye cesaret edemedim, disko topuna (!) dönmeyelim sonra..

İçinde binbir çeşit yağ olan bu ürünü dilerseniz elinize, yüzünüze, saçlarınıza hatta bütün vücudunuza kullanabilirsiniz. Ben sadece saçlarıma kullanıyorum.
İlk başlarda sadece yumuşaklık sağlarken sonradan düzenli kullanımla etkilerinin giderek arttığını gözlemledim. 
Ancak aklınızda olsun miktar olarak çok ama çok az kullanmak kafi gelecektir. Fazlası kesinlikle beslemiyor ve saçları yağlandırıyor. Haliyle sizin saçlarınıza ya da ne amaçla kullanacaksanız orası için gerekli miktarı kendiniz deneye deneye bulabilirsiniz.

Öncelikle şunu belirteyim, bir dönem yaptırdığım ombre modelinden tamamen pişman olduğumu ve saçlarımı çok yıprattığını daha önce söylemiştim. Tam saçlarım toparlandı derken ben yine dayanamayıp gidip ombre yaptırdım ve zaten çok kırılgan olan uçlarını iyice kırıp döktüm.
Eğer saçlarınız çok işlem görmüş ise çok da fazla beklentiye girmeden uzun vadede düzenli kullanın mutlaka sağlıklı ve parlak saçlara kavuşacaksınız. Saç telleriniz ciddi oranda güçlendiği gibi kırık görüntü zamanla azalmaya başlayacak siz ise sevinçten havalara uçacaksınız..
Hayır elbette mucizevi değil ama güzel bir yardımcı.
Ben kendisine 5 üzerinden 4 veriyorum. O 1 puanı da fiyatının pahalı oluşundan kırıyorum.

Bakın konseyin diğer üyeleri bu ürünler için neler düşünmüş; 
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...


8 yorum:

  1. Fiyatı bende gereksiz buluyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yağı geceleri nemlendirici olarak kullanıyorum. Bendeki simlisi zaten gündüz kullanmaya imkan yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında birde böyle denemek lazım, güzel fikir verdin teşekkür ederim :D

      Sil
  3. Genede maşallahı var pek güzel ürün anacım ya :D

    YanıtlaSil
  4. çok puan kırmışsın örtmeniiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anacım napiim meslek hastalığı elimde değil :D :D
      Yaa ondan diil de fiyatı çok şey yaa :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template