20 Ekim 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum; Nivea Makyaj Temizleme Suyu

Bu misel sular ilk çıktığında "su arkadaş bu!" diyip burun kıvırırken bir anda patlayıverdi.
Devamı da mantar gibi türeyen misel suları getirdi.
Artık neredeyse misel suyu olmayan markaları ve bunu kullanmayanı dövüyorlar.
İşte bu yüzden bu haftanın "Denedim Biliyorum" un konuğu
Nivea Makyaj Temizleme Suyu.
Buyrun ürüne yakından bakalım;

Her zaman söylerim şeffaf şişe candır arkadaş! Bilelim ne kadar kaldı ne zaman yenisini alalım diye.
Bu arkadaş da bu görevi güzelce yerine getiriyor.
Gayet sade, net ve temiz bir ambalajlamaya sahip.
Zaten misel sularda abartı bir amabalaj sanırım çok yersiz olurdu.
Gelelim işlevlerine..


Malum ben içerikçi değilim o yüzden içerik için sizi Burcu'ya yönlendirelim.
Benim konum koku!
Sanırım bu güne kadar neredeyse piyasadaki bütün misel suları denemişliğim vardır.
Hiç birinde kokuya rastlamamıştım ama bu üründe koku mevcut.
Merak etmeyin insanı bayan, yoran ya da tıkayan bir koku değil.
Oldukça hafif ve zaten ürün cildinizde kurur kurumaz kayboluyor.
Bu noktada bahsetmezsem olmaz, rakiplerine göre bir tık daha bereketli geldi bana doğrusu. Makyajınızın fazlalığına bağlı olarak 2 pamukla tüm yüzü temizlemek olası.


Elimde bir waterproof maskara, kapatıcı, bol simli bir far ve koyu renk pigmentasyonu yüksek bir koyu far bulunmakta. 


Ta daaa!! Tamam abarttım ama gerçekten başarılı. Evet en büyük rakibi Bioderma kadar başarılı değil belki ama ona da oldukça yakın. Hani Bioderma'yı ucuza bulamasam bunu hemen alırım.
Water proof rimellerde de bence yeterli geliyor.
Tek bir sorunu var göz çevresinde çok hafif bir gerginliğe neden oluyor bende. Gerçi şu ara gerginlik neredeyse bitmek üzere ama yine de belirtmekte fayda var.
Mesela ben bu ürünü Garnier'inkinden daha çok sevdim.
Üstelik kalıntı da kalmıyor.

Benim bu ürüne puanım 4/5.
Çünkü miktarına göre fiyatı biraz yüksek. Yani tek bahanem bu! Başka bulamadım ziraa habire indirime de giriyor.

"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...


Sevgilerimle..





0 yorum:

Yorum Gönder

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template