31 Mart 2015 Salı

Hakkımda Bilmediğiniz 20 Gerçek!


Efendim düşündüm durdum bana en gerekli, herkeslerin en çok merak ettiği yazının bilinmeyen gerçeklerim olduğunu gördüm.
Evet evet bunu gördüm sonunda!
Ben de bu gerekliliği artık yerine getireyim dedim..
Fakat baştan söyleyeyim hepsi gerçekten "gerçek" değiller..
Ayırt edebileni alnından öpücem!!
Başlayalım bakalım;

1- Kimlikte yaşım 29 olmasına rağmen koyun beni 50+ bi ortama onlardan daha yaşlı ruh halimle herkesi çalımlarım!
2- Hayatım boyunca 2 isimli olan insanları hep çok kıskandım! Neden benim yok diye hayıflanıp durmakla geçti ömrüm.
3- Sabahları erken kalmaya bayılırıımm!! Tam bir sevgi kelebeği tadında uyanır, etrafıma neşe saçarım..
4- Yukarıdaki maddeden dolayı arkadaşlarım beni sabahları görmeye bayılırlar.. Uyandıklarında hep böyle bir neşeye ihtiyaç duydukları için evlerinde kalmam için çok ısrar ederler!
5- Tam bir kahve delisiyim, sabahtan akşama kadar kusana kadar kahve içebilirim!
6- Aşırı aşırısı takıntılıyımdır. Bir konu kafamda netleşip çözüme ulaşana kadar kurcalar da kurcalarım, bi rahat nefes aldırmam ki en sevmediğim özelliğimdir.
7- Çok sağlam bir hayal gücüm vardır, eğer formumdaysam akla hayale gelmeyecek hikayeler uydurabilirim.
8- İş hayatında bazen fazla mükemmelliyetçi olup çalışma arkadaşlarımı taciz düzeyde rahatsız ettiğim doğrudur!
9- Çocukluğumdan beri sarılmayı, öpülmeyi, sıkıştırılmayı sevmem, seveni de hiç sevmem!
10- Bazı dönemlerde içime teyzeler kaçar son derece cimri olabilirim!
11- Bir dönem sağlıklı yaşamla kafayı bozup nasıl olduysa 6 kilo aldığım doğrudur! Ama anacım su içsem yarıyor ben napayım!!
12- İçi dışı bir insan örneğinin yüz karasıyımdır, gereksiz derecede içimden geçenleri söyler, abuk subuk yorumlar yaparak kalp kırabildiğim vardır.
13- Çoğu zaman sonunu düşünmeden hareket ettiğim için ağır bedeller ödediğim harika bir döneme girdim!
14- Beden dilimi doğru kullanmayı bir türlü öğrenemedim ziraa bir ortamdan rahatsız olduysam bunu anlamamak için kör olmak yeterlidir..
15- Gülmek için illa mutlu olmak gerekmediğine inananlardanım.. Mutsuzken de gülerim ben zaten hep gülerim..
16- En sevmediğim şey yüksek ses ve yüksek sesle konuşan insanlardır!
17- Hiiiiç kolay kolay ağlamam ben, hele biri yüksek sesle bana konuşmasın taş gibi olurum hayatta da ağlamam, tek damla akmaz ya!
18- Ben aslında ev hanımı olmak için yaratılmışım, çalışmamalı evde oturmalıyım ama kıymetim bilinmiyor anacım!
19- Aralıksız yatabilme potansiyelim vardır! Boş bir günde sabahtan akşama kadar hiç kalkmadan o koltukta yatıp durabilirim..
20- Bazen çok sıkıcı olabilirim çünkü kolay sıkılırım..

Efendim bu gereksiz gerekli bilgileri aldığınıza göre yolumuza devam edebiliriz..
Sizin gerçekleriniz neler bilmeyi çok isterim..
Bana yazın canlar..

Sevgilerimle..



8 yorum:

  1. Sonunu düşünen kahraman olamazmış çiçeeem!
    Ne yani seni gördüğümde kemiklerini kıtırdatırcasına sıkmayayım mı artık seni, ne diyosuuun :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeeemm sana herşey serbest yeterkisen yap :))

      Sil
  2. haha süpermis, bende yapayim bunu :D Saglikli yasayipta alti kilo almak bence demek oluyorki biraz kilolu olmak iyidir haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahh yaparsan çooook sevinirim hata ne olur haber ver :)) yaae bence yaşasın az kilolu olmak yemişimsağlıklı yaşamı :))

      Sil
  3. hahahahhaha...ben dedim zatennnn..çok eğlençeli bir insandır diye :)))))

    YanıtlaSil
  4. :))) yaşasın kahve kardeşliği..ay bi de kendimi tek sanıyodum, bütün günü TV karşısında yatar pozisyonda geçirebilirim :)) ayrıca hiiç sıkıcı diilsin bebeiiim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııımmm teşekkür ederim :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template