21 Mayıs 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: NOTE Allık

İki buçuk hafta aradan sonra yine burdayız..
Hayat devam ediyor demeyeceğim ziraa en sevmediğim laftır. Fakat fazlaca yersiz ve gereksiz şeyler de söylemek hiç istemiyorum.
Ben en iyisi bugünün konuğuyla ilgilenip onu sizinle tanıştırmak için daha fazla bekletmeyeyim:

Ben markayı çok üzün süre Nihat Odabaşı'nın kendisine ait sanıp "yaae yok artık bu da mı kozmetiğe girdi" diyip bolca da söylendim. Taa ki "ALL" dergisi alıp da Nihat Odabaşı'nın röportajını okuyana kadar.
Meğer arkadaş sadece reklam yüzü imiş.
Yakından bakalım:


Paketleme başarılı bence; sade, şık ve net. Hatta oldukça da etkileyici. Allıkta ayna olması hani çok da gerekli olmasa da güzel. Fırça konusunda bir şey söyleyemem hiç denemedim fakat oldukça yumuşak bir fırça, acil durumlarda kullanılabilir.
Bendeki rengi 03 Coral.


Renk oldukça canlı ve turuncu. Her ne kadar burada daha koyu yani bronzer tadında görünse de aslında çok hoş bir şeftali - turuncu. İçindeki turunculuk oldukça baskın olmasına rağmen çok hoş ve hafif bir şeftalilik de bulunduruyor bünyesinde. Kesinlikle buğday tenli ve esmerlere yakışacak muazzam güzel bir allık.
Hele yazın hafif bir bronzluk üzerinde azıcık aydınlatıcı ile efsane olur.


Her ne şekilde çekersem çekeyim bir türlü doğru rengi göstermeyi başaramadım. İdare edin bunlarla dostlar.
Allık tamamen mat. Renk vermesi tahmin edilenden çok daha başarılı, hatta fırçaya ufak dokunuşlar yeterli oluyor sonrası şebek görünümü.. Fırça demişken bence RT allık fırçası gibi yumuşak ve büyük bir fırça ile uygulama yapmak lazım ziraa yanağa kondurulduğunda acaip bir şekilde sabitleniyor.
Bu açıdan dağıtmak zor olabiliyor. Ben pek umursamam ama ilgilenen için en ufak bir tozutma yapmıyor.
Yalnız yapısı biraz tebeşirimsi bu da bir dip not olsun.


Sonuç olarak ben duruşunu çok beğendim. Hatta aldığım günden beri sadece bu allığı kullanıyorum.
Sanırım bana da baya yakıştı ki o günden beri allığımı sorup duruyorlar.
Benim bu allığa puanım 5 üzerinden 4.
Note ürünleri Pino Parfümerilerde, allığı 28.00 tl'ye satılıyor.
Siz ne dersiniz alınmaya değer mi?

Konseyin diğer yazarlarının allıklarını görmek, yakından incelemek için ve bu yazı bana uymadı ben "kuru ciltliyim" derseniz sizi hemen Bir Varım Bir Yokum'a, yok bu da değil ben "karma - yağlı ciltliyim" derseniz Alice in Shoppingland'e, aa yok yok bu da olmadı ben "hassas karma ciltliyim" derseniz de Bu Benim Partim'e alalım.

Sevgilerimle...





12 yorum:

  1. kullananlar genelde tebeşirimsi olduğunu söylüyor, en çok buna takılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif tebeşirimsi ama denemeye değer bence :D Hissiyat olarak öyle bir şey bırakmıyor çünkü :D

      Sil
  2. Fotoğrafların görünmüyor ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım defalarca kontrol ettim ama bende bir sorun gözükmüyor, diğer kızlara sordum onlarda görebiliyorlar fotoğrafları hay allah yaa :/ :(

      Sil
    2. Bizim iş yerindeki bilgisayardan sorun olabilir akşam evde bakamazsam sana yazarım foto isterim :))

      Sil
    3. Nedir son durum görebildin mi? :D

      Sil
  3. bu renge de bayılmıştım ama deneyince bende fazla turuncu durdu :( renk seçenekleri de baya tatmin edici bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben sizdeki rengi de alcem :D hatta bu akşam alsak ya :D

      Sil
  4. Merhabalar
    Blogunuzu takipteyim. Yepyeni bir blogum var. Takibe alarak hem destek verır hemde heyecanımı paylasırsanız cok sevınırım.
    Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
    http://yasamvekadinadair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın hayatınızda başarılar dilerim o zaman aramıza hoşgeldiniz :D

      Sil
  5. Hımmm benim için fazlaa turuncu bu karar verdim :D

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template