6 Ağustos 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Dirty Works Detox Mask

Göz açıp kapayıncaya kadar biten bayram tatilinin ardından yine buradayız efenim.
Bugün ki konuğumuz ülkemize gelişiyle her eve girmesi bir olan Dirty Works markasına ait bir cilt bakım ürünü, içinde Yabanmersini bulunan bir kil maskesi yani  Detox Mask.
Buyrun daha yakından inceleyelim..

Her zaman olduğu gibi önce dış görünüm;


Dirty Works marka olarak her ürünüyle oldukça sevimli ve alırken bile heyecanlandıran bir ambalajlamaya sahip. Sanırım bir çoğumuz bu ambalajlama nedeniyle alıyoruz ürünleri. 
Kolayca kullanılabilen bir tüpte geliyor ürün.
Ancak maalesef içinde ne kadar kaldığını gözlemleyemiyoruz..


Gayet net bir şekilde nasıl kullanacağımızı belirten bir açıklamayla da ambalajlama konusunu geçiyor ve kullanıma geliyorum. Ama önce biraz yapısından bahsedelim;


Şu fotoğrafları yatay çekmeyi unutmadığım bir gün yeniden görüşmek üzere sözleşelim diyorum siz ne dersiniz?! Neyse umarım görselde net bir şekilde görülebiliyordur kendisi hafif kirli bir beyaz tonunda. Oldukça da yoğun bir ürün. Kremsi bir yapısı var.
İçindeki kil parçacıklarını sürerken rahatlıkla hissedebiliyorsunuz ancak ovalamaz iseniz herhangi bir zararı olmuyor. Ürünü yaklaşık 3 haftadır, haftada 2 kere olmak üzere kullanıyorum.
Hiç de üzerinde yazdığı gibi ince bir tabaka süremiyorum çünkü ya hepsini sıyırıyorum ya da çok kalın bırakıyorum. Sanırım havanın sıcaklığından kaynaklı bir yanağıma sürdüğüm ürün diğer yanağıma sürerken daha kurumaya başlıyor. Hatta o kadar hızlı kuruyor ki 10 dakika bekletmek sadece zaman kaybı gibi.
Yine de kullanımına uygun olsun diye 10 dakika zoru zoruna bekledim.
Zoru zoruna diyorum çünkü bir ara boğulup ölücem zannettim, o nasıl bir kokudur. Öyle baskın ki dayanamıyorum.
Daha önce de yabanmersinli ürünler denedim ama bu kadar ağır ve yapay kokanı hiç olmamıştı. Resmen tıkanıyorum kullanırken. Ve bu bana hiç de temiz içerik gibi gelmiyor. Zaten içinde parfüm var evet ama cidden çok yoğun bir koku.
Üstelik yıkadıktan sonra da o koku kolay kolay gitmiyor yüzünüzden, bayıldıkça bayıyor..


Temizleme kısmına gelince; hafif zorlayan bir ürün. Çünkü görselde de görüldüğü üzre kuruduğunda tamamen taşlaşıyor. Öyle bir iki su sürmeyle arınmıyor o yüzden bence üzerinde yazdığı gibi ıslak mendille cebelleşmeyin direk yıkayın.
Hafif ılık suda kolayca çözünüyor ancak bu sıcakta ılık suya tahammül gerçekten çok zor!
Yıkama sonrası hafif aydınlık ve sağlıklı bir cilt sizi karşılıyor.
Ancak böyle bir germe yok! Resmen cildimi iki yanından tutup sıkıca geriyorlar gibi hatta hafiften canımın yandığını bile söyleyebilirim.
Allahtan herhangi bir sivilcelenme yapmadı. Keşke böyle durumlar için ürünü iade edebilme özelliği olsa ülkemizde. Gerçi o zaman kafaya atılan ürünler zinciri oluşurdu kesin..

Benim bu ürüne puanım: 2/5
Amaç yok, sonuç yok ama bolca gergin cilt var, e fiyatı ucuz diye de yüksek puan veremem.

Benim bu kadar bıdı bıdılanmama rağmen ürünü severek kullanan var mı? Varsa bana bi anlatır mı sorun bende mi?
Bakalım diğer konsey üyeleri neler demişler; "kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle..







12 yorum:

  1. Konsey üyelerinden en kötü puanlayan sen olmuşsun. Benim cildimi germedi ama belki de İzmir'in fazlaca nemi buna sebep oldu çünkü resmen balık gibiyim burda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zayıf halka benim sanırsam bu sefer :/

      Sil
  2. Ben bir tüp bitirdim Sevgicim, memnun kaldım aslında. Cildim karma ve yazın yağlanıyor, bu yüzden benim için iyi bir üründü. Yalnız koku konusunda katılıyorum sana, çok yoğun parfümlü. Kullanırken ben de çok rahatsız olmuştum. Kil maskelerini tamamen kuruyana kadar bekletmiyorum ben, hafif kurumaya başlayınca yıkıyorum. Kaskatı kesilince hem cildim kuruyor hem de çıkarıcam derken cildimi yıpratıyormuş gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba çok bekledim de ondan mı böyle oldu bu gariban :/ İyi fikir verdin Onur teşekkür ederim, burnumu tıkayıp tekrar deneyeceğim :D

      Sil
  3. Bu ürün bana Soap&Glory Maskesiyle tecrübemi hatirlatti, maalese böyle kötü ürünlerde oluyor arada, cildimiz hassas sanirim baskalari memnun kaliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun zaten seveni çok seviyor sevmeyeni nefret ediyor :D Bence de cildimiz hassas ondan oluyor hep :D

      Sil
  4. Kokusuna bayıldığım ama bir o kadar da nefret ettiğim maske... Cildimde ciddi derecede alerji yaptı, yüzümün her yeri resmen güneşten yanmış gibi kıpkırmızıydı ve günlerce geçmedi. Tek bunu yaşayan benim sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan daha önce böyle bir etkiye yol açtığını hiç duymadım ama belli sizde resmen alerjik reaksiyon göstermiş.. Vücudunuzda başka bir bölge denediniz mi? Belki ürünü vücut scrubı olarak kullanabilirsiniz :/ Çook geçmiş olsun :/

      Sil
  5. Bende de ayni sekilde butun yuzum kipkirmizi alerjik reaksiyon gosterdi sadece surdugum yerlere oldu dudak ve goz cevrem beyaz diger heryer kipkirmizi :)

    YanıtlaSil
  6. Bende de alerjik reaksiyona sebep oldu ürün. Goz ve dudak cevrem beyaz urunu uyguladigim tum yuz bolgem kipkirmizi oldu ve yuzum kabardi insallah bir an once gecer maalesef hassas ciltlere uygun bir urun degil sanirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan bir ürün kimi çook seviyor kimi nefret ediyor :)

      Sil
  7. Ben kullandım. içeriğinde kil olmasından sebep sivilce yaptı. yüzümü de abartacak kadar germedi.

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template