18 Ağustos 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı

Aslında bu yazıya çok saçma bir şekilde giriş yapacaktım hatta baya da tasarladım kafamda.
Ama baktım öyle girsem sıkıntı olacak,
hem ürün de gölgede kalacak, boş verdim bende..
Ziraa bu giriş bile gayet yersiz ve gereksiz oldu zannımca..
Efendim çok da uzatmadan konuya gireyim, başlıktan da anlaşılabildiği üzre bu haftaki konuğumuz doğallığı ile göğsümüzü kabartan bir Türk markasına ait; Moshos Garden Tırnak bakım yağı..
Buyrun kendisine yakından bakalım..


Her yazıda olduğu gibi önce dış görünüm;


Tam da benim sevdiğim gibi içi görülebilen cam şişe! Hem ne kadar kaldığını anlıyoruz hem de cam, sonuçta çok daha sağlıklı ve hijyenik kalmasını sağlıyor.
Özellikle ürün üzerinde de yazdığı gibi %100 doğal yağlardan oluştuğu için cam faktörü bence ayrıca başarılı. Şişenin ağzı damlama yöntemi ile ürünü almanızı sağlıyor. Kesinlikle çok pratik ve zaten az kullanmanızı gerektiren bu ürünü boca kullanmak ya da heba etmek durumunda kalmıyorsunuz ki en çok bu özelliğini beğeniyorum! Ambalajlama oldukça sade ve net, basit bir etiketle olayı çözmüşler..
Tek sıkıntı keşke arka yüzünde ufak bir açıklama yani nasıl kullanılır gibi bir bölüm olsa da her seferinde internetten siteye girip bakmasak..

Yapısına gelecek olursak;


Bildiğimiz yağ ürün işte. Ben haftada bir bazen iki kere akşam yatmadan yarım saat önce sürüyorum ve ellerimi yıkamadan yatıyorum. Eğer üründen gereğinden fazla alırsanız ne tırnaklarınız ne tırnak etleriniz ürünü yemiyor ve siz mecbur yıkamak zorunda kalıyorsunuz..
E haliyle üründen fayda sağlayamıyorsunuz.
Takriben 2 damla 10 tırnağa da yetecek güçte bir yağ. Yeterli miktarda kullanırsanız sabahı beklemeden kullanımdan yarım saat sonra tamamen emilip yok olduğunu görebilirsiniz.
Kısaca yatağa bulaşma derdi yok rahat olun!
Ben yağı baş parmak tırnağıma önce damlatıp sonra tek tek bütün tırnaklarıma yayıyorum. Ardından başlıyorum tek tek bütün tırnaklarımı ovalamaya. Bu işlemi tırnak etlerime de gelecek şekilde geniş geniş yapıyorum. Ne kadar çok ovalarsam ürünün o kadar çok emildiğini gözlemledim ondan bu kadar ovalamam!


Ben çok fazla oje kullanan biri değilim o yüzden tırnaklarımda her hangi bir sararma ya da ojeden kaynaklı bir sıkıntı yok. Ama tırnaklarım çok kuru (öyle ki beyaz beyaz çizgileniyor bazen) muhtemelen sebebi kullandığım bulaşık deterjanı ya neyse. Bir de en büyük sorun ise kat kat soyularak ayrılan tırnaklarım var.
Bugüne kadar pek çok ürün denedim halen de denemekteyim ancak ciddi bir çözüm yolu bulamadım.
Bu üründe de aynı şey geçerli, tırnak sıkıntılarıma çözüm olmadı.
Hatta tam tersi beyaz çizgilenme biraz arttı. Soyulma ise yavaşladı ancak kesin çözüm olmadı.
Mucizevi bir ürün değil ancak tamamen doğal olması ve bildiği üzre doğal yağlardan tam olarak verim alınabilmesi için çok uzun süreli kullanım gerektirdiğinden belki de şişeyi yarıladığımda sonucu görebileceğim.
Gerçi bundan da emin değilim..
Kısaca bayılmadım ama nefret de etmedim, kullanmaya devam edeceğim.
Puanım 4/5.
Bu kadar yüksek vermemin sebebi ise firmanın Türk olması ve benim bunu destekliyor olmam!
Siz nasıl buldunuz? Aranızda kullanan var mı?
Bakalım bizimkiler ne demiş bu ürün için; "kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...






2 yorum:

  1. yerli malı yurdun malı ♥ bir de daha çok işe yarayaydı eyiydi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He yaa çok umutlandıydım amma olmadı :/

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template