13 Nisan 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Ceradolin Nemlendirici Losyon Hidro & Lipo

Başlığı görünce bi tedirgin olmayınız efendim.
Ziraa tekmili birden 2 ürün bu hafta merceğimiz altında sinsi sinsi gülümsüyor.
Çıktığında ekürileriyle beraber ortalığa saçılan ürünümüz herkesin merak konusu eminim.
İşte bu hafta yine benim sevdiklerimden bir grupla buradayız.
Ceradolin Nemlendirici Losyon
Hidro ve Lipo kardeşler.
Buyrun birlikte bakalım;
Dış görünümde anlatacak çok bir şey yok aslında ama ikili olarak yan yana çok yakıştıklarını düşünüyorum.
Sanki biri olmazsa öbürü de olmazmış gibi.
Saçma evet bende farkındayım ama bende uyandırdığı his bu ne yapayım..


İkisininde ortak amaçları nemlendirmek ancak ciddi farklar var.
Biri yağ bazlı diğeri su bazlı.
Biri çok ama çok kuru ciltler için diğeri daha normal ciltler için.
İkisinin bir diğer birleştiği noktalar ise lazer uygulamalar gibi cildi yoran, yıpratan işlemlerden sonra uygulanarak tedavi etmeye yönelik olması.
Tam bu noktada markanın sitesinden yardım alarak daha detaylı kullanım alanlarını belirteyim izninizle..
Lipo için kullanım alanları;

  • Çok kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.

Hidro için kullanım alanları;

  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.


Gelelim mercimeğin faydalarına..
Sağolsunlar Sena ve Seda'nın Kışa Merhaba etkinliğinde aynı ürünün testerlarının da bulunduğu bir hediye paketi almıştık.
Bende bu deneme sürecinde memnun kalmama korkumdan bu testerlar ilaç gibi geldi doğrusu.
Hemen testerları açıp görseldeki minik kaplara koydum.
Altlarına da hangisinin olduğunu yazarak minicik testerı uzunca bir süre deneme fırsatı buldum.
Keşke markalar bu tester olayının önemini kavrayabilseler.
Neyse gereksiz uzatıyorum.
Yağ bazlı (Lipo) olan baya sıvı hem de baya.
Diğeri (Hidro) oldukça katı. Bence ikisinin de nemlendirmesi yeterli düzeyde.
Lipo dirseklerde bir tık daha başarılı, Hidro ise ellerde çok iyi sonuç veriyor.
Ben iki ürünü de vücudumda kullanmayı tercih ettim çünkü özellikle bacaklarım çok kurudur yaz kış.. Memnun kaldım açıkcası ama ayılıp bayıldım da diyemem.

Daha fazla sündürmeden puanım 2/5

Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için: Dermadolin

Hadi diğerlerine bakalım neler yazmışlar;
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...



10 yorum:

  1. tester konusuna sonuna kadar katılıyorum ama firmalar bize katılmadıkça ne çare :)) ben bayılıyorum bu losyonlara benim notum tam 5 :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bi katcam bi gün onları görcekler ayol :/ bendekini getireyim sana :D

      Sil
  2. Ben nedense daha fazla nem vereceklerini düşünmüştüm ama hiçte öle olmadılar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bende öyle sanmıştım ama olmadı :/

      Sil
  3. Merhaba bende beklerim
    Rojinden Keyifli Tarifler

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template