16 Nisan 2015 Perşembe

Kokusuz Kokulu Deodorant Rexona


Efendim farkındayım bu ara hep kokulu şeylerden gidiyorum ama bir yerde bu da kısmet değil mi?!
Bu gün çk acayip önemli şeylerden bahsedicem az bi yaklaşın..
Sonra sessizce dağılabiliriz efendim.
Bugün konuğum sevgili Fikri Mühim sayesinde tanıştığım bir deodorant.
Rexona Invisible Deodorant.

Paket bana bu ikili olarak ve bolca da indirim kuponu ile birlikte geldi.
Tabii buna en çok eşim sevindi ziraa onu düşünen pek çıkmıyor.
Eşli pişti tadında ürünler görmek ne kadar da hoş oluyormuş efendim..
Birde erkek olanda ağız kilitleme özelliği mevcut keşke kadınlarda da olsaydı.
Gerçi seyahat eden en çok o olduğu için pek sevindi bu duruma.


Vaatleri çok ortada; siyahlarda ter izi yok, beyazlarda sarı lekeli ter izi yok!
Peki yapıyor mu?
Kesinlikle evet!
Bir kere baştan en önemli noktası gözenekleri tıkayıp terlemeyi kesmiyor ama su içinde kalmanıza da engel oluyor. Pudralı ama sıkınca bembeyaz pudrayla doldurmuyor.
Kokusu çok bayık değil ya da belki tıkamaya yetecek kadar kullanmadığım için sorun olmuyor.
Ama bu noktada mutlaka belirtmeliyim kalıcı bir kokuya sahip değil.
Hani arada bir burna gelen o temizlik kokusu tadında bir tabire sahip değil kısaca.
Ne kadar kısa anlattım değil mi?!

Ben beğendim ve severek de kullanıyorum.
Özellikle kalıcı kokusu olmaması benim için büyük avantaj.
Fiyatı da son derece uygun 8.95.
Bence mutlaka bir şans verin efendim.

Sevgilerimle..

0 yorum:

Yorum Gönder

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template