4 Mayıs 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum; Seranem Vücut Bakım Şampuanı

Efendim herkese kucak dolusu sevgiler saygılar..
Bu hafta yine bomba bir ürünle karşınızdayız yine..
Ürünümüz Seranem Vücut Bakım Şampuanı..
Gelin birlikte inceleyelim..

Rengiyle gönlümüzü çalan bu sevimli ürünü ben Seda ve Sena İle Kışa Merhaba etkinliğinde hediye olarak almıştım.
Ürünü ilk aldığımda kocaman şişede minicik bir boyutu anlamakta önce zorlandıysam da sonradan tester anlayışlarının bu olduğunu öğrendim.
Aslına bakarsanız oldukça mantıklı..
Hem tam boyunu görüyor hem de rahatça test edebiliyorsunuz. Ürün azlığı dedim evet ama deneyecek kadardan çok daha fazlası içinde mevcut.


Oldukça kremsi hatta oldukça cıvık olan bu ürünü ilk denemede rengini görünce lavantalı zannedip oldukça korktum. Ziraa alerjimi en çok arttıran koku lavantadır.
Ancak hiç de korktuğum gibi lavanta kokmuyor çok daha kötü, kimyasal deterjanımsı bir kokuya sahip. Öyle cıvık ki (bana göre tabii) sinir oldum.
Kesinlikle temizlenmiş bir his alamıyorum. Miktar olarak az kullanmak yeterli oluyor ancak temizlenme hissini alamadığım için sıktıkça sıkıyorum.
Koku dediğim gibi felaket.
Bunun yanında vaatleri içinde olan nemlendirme ise çok zayıf.
Hani belki yazın yeterli gelebilir ama kış içinde keselenmişimde nemlendirici sürmemişim gibi pütür pütür oluyor her yerim.
Kısacası sevmedim ben bu ürünü, sevemedim.
Puanım 1/5.
Mutlaka okumanız gerekenler;
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...



8 yorum:

  1. harika yorumlar okuyorum bu ürünle ilgili, kullanacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımın hiç bir yerinde kullanmayın ya da almayın demiyorum zaten.. Tamamen şahsi deneyimlerime dayalı bir yazıdan ibarettir.. Elbette lütfen hatta ısrar ediyorum alıp kullanım deneyin ve lütfen o nacizane önemli yorumlarınızı buraya yazın.. Zira böyle yorumlar ürün deneyimleri gibi tamamen kişiseldir! Yorumunuzda bir kötü niyet ya da iğneleme olmadığını var sayarak değerli yorumlarınızı yazacağınız günü bekliyorum...

      Sil
  2. almayalım o zaman kötüymüş be ya:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence al bir dene bakalım belki sende farklı etki yapar.. :D

      Sil
  3. Canım ben bugün daha yeni kullandım. Ben kokusunu bilakis beğendim. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz:) Hocam seni takibe de aldım, e bana da bekleriz:)

    http://www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa zaten sanırım bir tek ben beğenmemişim :D Sorun bende zannımca :D
      Öğretmenim aldım takibe hemen bende seni :D Sevgiler :D

      Sil
  4. Canımcım bugün seninle farklı ürün üzerinden konuşmuşuz. Bu duş jelinin yazısı bende de yolda. Ama kısaca sevmedim diyebilirim. Kokusu beni çok rahatsız etmedi ama ürün çok da aman aman değil bencileyin. Demadolinin tester mantığını sevdim ben. Hem denemek için yeterli miktarda hem de çabucak bitiyor ve yeni deneyimlere daha bir gönül rahatlığıyla yelken açıyoruz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oohh be sonunda sevmeyen biri daha çıktı :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template