31 Mayıs 2015 Pazar

Nilgün ve Demetle Anneler Günü Etkinliği - Farmasi Kahvaltısı

Dünkü yazımda okuduğunuz harika etkinliğin devamı niteliğindeki yeni yazıma hoş geldiniz efenim.
Anneler Günü etkinliğinde bizimle olamayan Farmasi fazlasıyla ince düşünerek bizleri kahvaltıya davet etti.
Sabah çok erken saatlerde başlayan ama neredeyse akşama kadar süren bu güzel etkinlikte neler mi yaptık? Okumaya devam edin efendim..

Mekanımız Çukurambar Kahveci Hacı Baba'ydı.
Saolsunlar ortalamanın biraz altında bir kahvaltı sundular ama Allah'tan ortam ve sohbet mükemmeldi..


Biz "Denedim Biliyorum" grubu olarak Farmasi'ye uzun zamanca önce geçerli sebeplerle küsmüştük. Hatta ürünlerini kullanmama kararı bile aldık.
Ancak resmen bu etkinlik Sibel ve Beyhan Hanım sayesinde barışıp yakından tanıştık.
Bundan sonrasını yazıya dökmektense konuşan fotoğraflar kullanıp etkinliği görmenizi istiyorum.
İşte konuşan fotoğraflarımız;








Bu keyifli kahvaltı ve sohbet için Farmasi'ye çoook teşekkür ederim.
Hem Farmasi hakkında yeni ve önemli bilgiler edindim hem de ilerleyen zamanlarda göreceğiniz harika proje fikirleri geliştirdim.
Elbette onlar da bizi eli boş göndermediler.


Teşekkürler Nilgün ve Demet
Teşekkürler Farmasi..

Sevgilerimle..







18 yorum:

  1. Çok güzeldi. Farmasi kalitesini tanımak çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. bu etkinlikleri seviyorum (: belliki keyifli geçmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu da oldukça keyifliydi hatta bize kalsa sabaha kadar da otururduk :D

      Sil
  3. Keyifli bir etkinlik olmuş, yüzlerden anlaşılıyor. Her şey çok güzel, iyi günlerde kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canım güzel günlerde kullan.. :)

    YanıtlaSil
  5. Farmasi ürünlerini seviyorum, çok güzel bir etkinlik olmuş ♥ Hediyelerini de güzel günlerde kullan sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok eğlenmiş gibi duruyorsunuz buradan şekerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sensiz pek bi tadı yoktu ama idare ettik işte anacım :D

      Sil
  7. Beğenmenize sevindim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Keyifli ve amacına ulaşan bir etkinlik olmuş.. Ürünlerinizi saglıkla kullanın.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir gün sizinle de tanışmak dileği ile, sevgiler :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template