2 Haziran 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Essence Lipliner Dudak Kalemi

Yeni bir Denedim Biliyorum yazısına hoş geldin canım okuyucu.
Nasılsın?
Haftan nasıl geçiyor?
Yine harika bir ürün deneme yazısı ile buradayım sıkı dur çok bayılacaksın.
Günün baş aktörü ürünümüz;
Essence Lipliner Dudak Kalemi..
Buyrun burdan bakalım

  Efendim ben hayatım boyunca dudak kalemi kullanamayan bir engelliydim.
Evet hiç çekmeyi beceremez mutlaka taşırır ya da rujumla alakası olmayan renkleri bulup uygunmuş gibi yapardım.
Ne zaman ki rezilliğimi gördüm bundan vazgeçtim.
Ama baktım öyle de olmuyor.
Sonunda tekrar denemeye kadar verdim ve tercihimi Denedim Biliyorum ekibinin de yönlendirmesi ile Essence Lipliner'larından yada kullandım.

discotopu-essence-lip-laner-dudak-kalemi

Bendeki rengi 11 numara In The Nude.
Kahverengi alt tonlu şahane bir renk. Oldukça joker bir nude renk. Hafif bir şeftali pembelik de var içinde. Bu sayede her tonda nude rujla bire bir yakışacağını düşünüyorum.
Sürümü öyle kolay ki, sanki akıp gidiyor dudaktan.
Aşırı yumuşak ve rengini olduğu gibi dudaklara verebilen bir kalem..
Taşma olduğunda da düzeltmesi çok kolay.
Resmen yapışıyor dudaklara.


  Ben bazen sadece çerçeve amaçlı kullanıyorum, bazen ise rujumun kalıcılığı arttırmak için tüm dudağıma önce bu kalemi uygulayıp ardından rujumu sürüyorum.
  Tamamen uyguladığımda rujumun rengini bir tık değiştiriyor ama rahatsız edecek kadar değil.

Ancak hiç mi kötü yanı yok derseniz bir kere dudaklarımı çok kurutuyor.
Öncesinde nemlendirdiğimde eğer dudaklarım nemlendiriciyi tamamen emmemişse kesinlikle uygulayamıyorum.
Eğer nemlendirici kullanmazsam da çatlayıp çizgilere doluyor.
Buna rağmen sadece kalemi ruj gibi kullanıp çıktığım çok oldu.
Fazla yumuşak olduğundan sanki çok çabuk bitiyor gibi geliyor.
Her kullanımda ucunu açmam gerektiği için sanki hızla küçülüyor gibi geliyor bana. Gerçi uygun fiyatıyla aldıkça alınır ama renklerini bulmak şu ara baya zor.

  Kısacası ben bu kaleme resmen aşık oldum. Mac Kinda Sexy rujla ise tam bir muhteşem ikili.
Her sadece bu ikisini uygulayıp çıkıyorum ve 3 öğün yemek yememe rağmen hala peçetede ruj izi görmek çok mutluluk verici.

Beni dudak kalemleriyle barıştırdığı için puanım; 5/5
Bu da tarihe bir anı olarak not düşülsün lütfen..

Bakalım diğerleri ne demiş;
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Sevgilerimle...



44 yorum:

  1. Essence dudak kalemlerini de göz kalemlerini de çok seviyorum :) Bu kalemin de rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu hevesle sırada göz kalemleri var :D tavsiyen varsa çok sevinirim :D

      Sil
    2. essence Longlasting serisini beğeniyorum ben bir çok renk seçeneği de var :) Ayrıca pırıltılı göz kalemlerinden hoşlanırsan Avon Glimmerstick Diamonds süper :)

      Sil
    3. Hemen kenara not ettim gidip bakacağım :) çok teşekkür ederim güzel yorumların için :)

      Sil
  2. dudak kalemleri benim dudaklarımı da çok kurutuyor.. ama kullamadan duramıyorum :)) 11 numara yokmuş ben de hemen eksikler tamamlanmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa bence her makyaj çantasına zorunlu konmalı bu renk :D Seviyorum seni söylemiş miydim?? :D

      Sil
  3. Essence kalemlerini hiç kullanmadım ama çok tavsiye ediliyor.En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Makyaj yapmayı çok sevmiyorum ama yaptığım zaman da dayanıklı olsun istiyorum. dudak kalemini bende tüm dudaağa sürenlerdenim. Böyle bir ürüne hem de bu renge ihtiyacım vardı. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu renk tam sizlik, hafif bir renk ama boş durmasından iyidir :)) sevgiler :)

      Sil
  5. Koyu ruj sürerken de pratik oluyor dudak kalemleri ama kurutma sorunu sanırım hepsinde var. Renk çok güzelmis bu arada ama sen daha güzelsin, söylemiş miydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki ben seni ne kadar beğendiğimi söylemiş miydim şekerim :))

      Sil
  6. Kirmizisi vardi bende de :p bu rengini de alayim bari :p - bir dost -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nanaaaa bu sensin dimiii??? Geri döndün dimiii??!! Aaayy inanamıyorum :)

      Sil
    2. Döndüm bibiiiiimmm

      Sil
  7. Dudak kalemine bir türlü alışamadım, çok beceriksizim galiba (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda bende çok zorlandım ama eyelinerdan kolay bak o kadar diyim sana :))

      Sil
  8. Essence 'in dudak kalemlerini yeni yeni kullanmaya başladım ben de. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. deneyiminizin başarılı olması harika

    YanıtlaSil
  10. Goz kalemlerini denemis begenmistim dudak kalemleride denenebilir gibi gorunuyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar yorumdan sonra bende göz kalemlerini merak eder oldum :D Teşekkürler :D

      Sil
  11. kalıcı olması gerçekten de öne çıkan bir özellik olmuş...

    YanıtlaSil
  12. rengine bayıldım iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  13. essece dudak kalemleri hem başarılı hem de ucuz..

    YanıtlaSil
  14. çok kaliteli bir kaleme benziyor.


    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. sen ve nude aşkın.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmez bir dizi senaryosu gibi :D Anladın sen onu :D

      Sil
  16. Dudağının kenarına buse bıraktım çiçeem :*
    Tüm renklerini toplıycam bunun ben, çok mu çook sevdim ki ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım kabul ettim çiçeeem :D Bence beraber alalım :D

      Sil
  17. Tam senlik rengi nasılda bulmuşsun ama :)

    YanıtlaSil
  18. Kalemlerin öyle bir eksisi var. benim kalemler de çok dudak kurutuyor. Teşekkürler güzel bilgilendirme için....

    YanıtlaSil
  19. dudak kalemleri renklerine bayılıdık

    YanıtlaSil
  20. essence in çıkardığı her ürüne sahip olmak istiyorum :))

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template