30 Haziran 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Balmozon Cilt Bakım Serumu

Yazın gelmeyi ciddi ciddi unuttuğu bu Haziran gününden merhabalar efendim..
Hatırlıyorum geçen sene bu zamanlar "yanıyoruuum" diye bağırıyordum.
Nerdeee o eski Ramazanlar değil mi ama..
Efendim bugün konuğumuz yerinde ağır ürün Balmozon Cilt Bakım Serumu..
Öyle çok amaçlı ki saysam bitmez bu ürüne buyrun yakından bakalım;

discotopu-balmozon
Ürünümüz dediğim gibi çok ama çok amaçlı..
Bakınız;
Balmozon, içeriğindeki yoğun oksijen ile hücre oksijenlenmesini arttırır... Onarılma ve yenilenme için dokuları hazırlar... Cilde canlılık ve parlaklık sağlar... Akneyi iyileştirmek ve cilt lekelerini gidermek için etkilidir. Cilt enfeksiyonları, pişik ve iyileşmeyen yaralarda kullanılır. Ağız içi aft ve yaralarda, böcek sokmalarında, diş eti kanamalarında, diş beyazlatmada, selülitli görünümü hafifletmede, saç dökülmesinde ve spor yaralanmalarında dokunun onarılması için kullanılabilir. Gribal ve genital enfeksiyonları hafifletmede, siğillerde, topuk çatlaması, nasır gibi durumlarda iyileştirici olarak kullanılabilir...

Demiştim ama..
Hani ağız yaraları ve diş beyazlatmada kullanılır mı çok emin olamıyorum ama diğer alanlarda denemeye değer duruyor.
İçerik olarak da sadece oksijen ve zeytinyağı diyor ama aşırı yoğun kokusundan ben zeytinyağı kokusu alamadım doğrusu.
Ürün bana ilk önce Lila Kutumdan çıkmıştı sonra da Nilgün ve Demetle Anneler Gününde (yazı için tık) hediye edilerek yedeklemiş oldum.
Buradan her ikisine de teşekkür ederim.
Neyse biz dış görünümden başlayalım.

discotopu-balmozon

Dışı benim en bi sevdiklerimden, baş tacım, canımın içi hem şeffaf hem pompalı hem de cam şişede..
Daha ne olsun bir üründe..
Özellikle bu tarz yoğun serumlarda bence kesinlikle içi görmeli, üründe yapısal değişiklik olup olmadığını gözlemleyebilmeliyiz.
Siz ne dersiniz?
Ürün kesinlikle buzdolabında beklemeli, oradan alıp kullanmalısınız. Böylece oksijen özelliğini yitirmeden kullanabilirsiniz.
Yapı olarak bakarsak:

discotopu-balmozon

Şişede sanki yoğun ve katı gibi görünen bu ürün uygulama esnasında tamamen şeffaflaşarak sıvılaşıyor. Hatta birazda yağlıymış gibi bir his yaratıyor.
Uygulama alanı çok geniş.
Her şeye, her yere uygulanabilir. Yapısından kaynaklı cildime sürmeye biraz çekindiğimden ben ellerimde ve özellikle ayaklarımda kullanmayı tercih ediyorum.
Ha bana bunu uyguladığında en şahane cilt seninki olcak deseler bile kullanmam çünkü kokusu tahammül edebileceğim boyutta değil.
Akşam yatmadan önce ayaklarıma sürüp yatmama rağmen bütün odayı kokuttuğu gibi yatağa da siniyor ve gece boyu beni uykusuz bırakacak kadar öksürtüyor.
Bu elbette benim alerjimden kaynaklı biliyorum.
Ama ciddi faydaları olan bir ürün.
Özellikle topuk ve dirseklerde çok başarılı, yumuşacık yapıyor.
Deride gözle görülür bir düzelme sağlıyor.
Ha yaralar konusunda mükemmel diyemem ama daha çabuk iyileştirdiği ve iz kalmayı önlediği bir gerçek. Ciltteki izler konusunda da başarılı olur diye düşünüyorum.
Tabii kokusu olmasa..

Sırf kokusu yüzünden bu ürüne puanım 3/5.
Bu ürün hakkında yorumlarınızı çok merak ediyorum..
Özellikle kullananlar lütfen bana yazın.

Ama önce diğerlerini de okuyun derim..

"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...




6 yorum:

  1. acil kurtarıcı bir ürün gibi

    YanıtlaSil
  2. Diş beyazlatma ve diş eti sorunlarında da işe yaradığı annem tarafından test edildi onaylandı. Hatta sabahları aç karnına bir çay kaşığı yutuyordu ki o dönem mide sorunları da azaldı. Psikolojik de olabilir midesi gerçi. Ben de arada dişlerimi fırçalıyorum. Ama tadı başta çok feci geliyor.
    Yaşasın balmozon kardeşliği :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA bu fırçalama olayını çok duyar oldum deneyeceğim :D

      Sil
  3. Ben seni özlemiş olabilirim. Özlediğim için gerilmiş ve cildim pul pul çatlamış olabilir :P
    *
    Dur ürünle ilgili yorumumu yazayım:
    Kötü kokuyor. Çok kötü kokuyor. Repeat after me: Kötü kokuyor! Ozon yağlarında üstesinden gelemedikleri bir durum bu.
    Ben diyabetliyim, bu yüzden yara izlerimin geçmesi biraz daha uzun sürüyor. Sürmeyi ihmal etmeyip birkaç gün düzenli uyguladığımda o uzun süreden birkaç gün daha sürdü izlerin geçmesi. Yaralar kabuk bağlamışken kullandım. (Parmak üstünde nereden olduğunu bilmediğim minik bir kesik, kolumu beton duvara sürtmek suretiyle oluşan kabuk tutmuş sıyrıklar...)
    Yüzüme sürmeye cesaret edemedim, edemeyeceğim. Sivilcem olsa kullanır mıyım? Ona da cesaret edemem.
    Bir dönem seboreik dermatitim azdığında (saçımda var malum, ne olduğunu bilmeyenler için not: en basit haliyle saç derinizin kabuk kabuk olduğunu düşünün. Kepeğin divası. Vücutta da oluşabilen bir cilt hastalığı) saç derime sürdüm. İyi geldi. Saç derisini nemlendirdiği (?) veya daha yağlı bir ortam oluşturduğu için o tabakayı bertaraf etti. Fakat kötü kokuyor işte.

    Öpüyorum seni bibiiiim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle özledim öyle özledim ki anlatamam.. Ama kırgınlığım da bir hayli fazla.. Bir vedayı hak etmemiş miydim sence de?? Neyse sonra konuşuruz nasıl olsa.. Bende öperim çok acayip :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template