15 Eylül 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Eos Lip Balm

Sanırım uzun zamandır hiç bu kadar heyecanlı bir blog yazısı yazmamıştım.
Başlıktan da görüldüğü üzere bu dünyayı kasıp kavuran,
herkesin çantasında olması gereken,
almayanın ayıplandığı lip balma çok direndim. Türkiye'ye gelmemesi bir yana fiyatlarını gördükçe sinirimden kudurdum!
Ancak insanın sahip olabileceği ender dostlardan Bengü bize süpriz yapıp haftanın ürününü armağan edince denemek farz oldu.
Haftanın ürünü Eos Lip Balm bakalım nasılmış;

Öncelikle dış görünüm;


Mat görünümlü sert bir kauçuk malzemeden yapılmış ambalajlama bence çok başarılı.
Hem kolay tutuşu sağlıyor hem de kolay temizleniyor.
Ancak kauçuk olmasından kaynaklı sanırım çanta içinde ya da durduğu yerde kiri tozu üstüne toplamayı çok güzel beceriyor. Sırf bu yüzden çantamda taşımıyorum.
Parmağa oturan açma yeri sayesinde kolayca çevrilerek açılıp kapanıyor.
Her şeyi geçtim son derece sevimli, al beniii diye bağıran bu ürünü yakından görene kadar direnmek çok kolaymış doğrusu!

İçerik olarak parfümlü olmasından başka bir bilgim olmadığı için yapısına geçiyorum hızla..



Sanırım içlerinde kokusu en hafif olan bu idi çünkü bazıları gerçekten çok ağır kokuyor.
Bendeki ise sanki küçükken ayıla bayıla çiğnediğimiz elmalı ve limonlu big bubble gibi kokuyor. Dudakta ise baymıyor, boğmuyor hatta bir süre sonra kokuyu hiç hissetmiyorsunuz bile.

Çok hoş bir besleme özelliği var. Dudakları harika nemlendiriyor. Öyle sürünce kalıp gibi ya da bir kalıntı varmış gibi olmuyor, yağlı da değil. Hızlıca dudaklara nüfus ediyor ve emilip kayboluyor.
Geriye hafif bir parlaklık bırakıyor.
Sanırım cildimde en kuru yerim dudaklarım, genelde kışın pul pul dökülür. O dökülmezse ben en ufak bir stress anında kopararak yolar kanatırım. Ancak şuan var olan pullanmamı neredeyse yok etti. Muhtemelen bir kaç kullanımda tamamen yok olur.
Ben en iyi performansını gece sürüp yattığımda alıyorum.
Sabahları uyandığımda yumuşacık ve neredeyse pürüzsüz dudaklarım oluyor.

Şimdi gerçekçi olalım mutlaka alınmalı, aman eksik kalınmamalı bir ürün değil! Gerçi böyle bir ürün var mı dünya üzerinde emin değilim. Piyasada hali hazırda var olan lip balmlardan
çok da üstün değil. Ancak popülerliği su götürmez bir gerçek.
Kısaca bence almasanız da olur ama bu deneyimi yaşamanın verdiği haklı gururda bir başka.
Çok saçma mı geldi? O zaman bakalım diğerleri neler söylemiş;
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle..



12 yorum:

  1. En tatlışı sendekiiii, ama puan vermemişsin:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneee unutmuşum ben onu yaa :D Saol hatırlattığın için :D Burdan yazayım puanım 4/5 :D

      Sil
  2. temiz içerik, şeker ambalaj tamam ama bana yeterli gelmiyor nemlendirmesi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün içinde kullandığımda bana da yetmiyor Nilgüncüğüm ama gece yeterli geliyor :D

      Sil
  3. beğenme konusunda yalnız değilmişim demek! nemlendirmesi çok beğenilmemiş ama ben de gece sürüp yattığımda sabah gayet nemli uyandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum sabah yumuşacık oluyor dudaklarım :D

      Sil
  4. Elmalı ve limonlu big babol kokusu muğğğğ? Olduu, ben artık bundan da istiyom :D

    YanıtlaSil
  5. fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de 25 ile 30 lira arasında instagram satışlarında satılıyor. Onun dışında maalesef satılmıyor. İnternetten dolar üzerinden alabilirsiniz o zamanda 12 - 13 dolar civarı olması lazım :D

      Sil
  6. Eoslar çok tatlı amaa 😍 bende çok almak istiyorum ama nerdeee pahalı olunca 😛

    YanıtlaSil
  7. Selam :) Ben de 17 yaşındayım ama tek bende bar Yani bizim sınıf için çok yaygın değil bu Arada bloğunuz çok güzel. eğer İstanbul'da Avrupa yakasında oturuyorsanız Nişantaşı daki Pop Up adlı yerden bulabilirsiniz bana da pahalı gelmişti ama çok istediğim için kendime engel olamadım

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template