3 Eylül 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Ginger&Co Creamy El Kremi

Efenim gündemin ve ortamın hızla değişmeye başladığı, yaz yavaşlığını, tatil rehavetini attığımız yepyeni bir Eylül ayından, "Denedim Biliyorum" gününe selam olsun!
Hayır anlamadığım bir bana mı zor geldi tatil sonrası işe dönmek!
Acaba diyorum burda evrensel bir iş bırakma eylemine dönüştürebilir miyiz travmamızı?
Evet en bi gerekli girişimden sonra ürünümüze yakından bakabiliriz..
Bu haftaki ürünümüz;
Ginger&Co Creamy El Kremi.

Her zaman ki gibi önce ambalaja bakacak olursak Ginger&Co ülkemize ilk geldiğinde çok merak uyandırsa da sanki bi WAW gibi olamadan ışığı söndü.
Galiba ilgisini çabuk kaybetti. Sebebi ise bence ambalajın fazlasıyla sevimli fakat görsel olarak çok karışık kuruşuk olması olabilir. Sanki bu noktada Dirty Works bir adım önde oldu.
Oysaki bu retro tarza uyacak şekilde net ve temiz ambalajlama olsaydı daha uzun süre popüler kalabilirdi.
Ancak kızıl saçlı ablaya hastayım orası ayrı!

Bildiğimiz klasik büyük boy tüpte el kremi işte. Hatta kolay kolay bitecek gibi de gelmedi bana, resmen ömürlük.. Yapısına ve içeriğine bakalım;


Şimdi dürüst olayım hiç bir zaman içeriğe kafa yorup takan biri olmadım, benim için en önce kokudur rahatsızlığımdan dolayı. Fakat bir ürün alırken mutlaka blogları dolaşır, yorumlara bakar,
üzerinde de kabak gibi zararlı madde yazanları almamaya,
alternatif bulmaya özen gösteririm. Bu noktada ürünümüz geçer not aldı sanırım ancak benden kaldığı nokta ise kokusu!
Limonlu, hafif çiçeksi bir kokusu var ürünün ancak bence limon çok baygın ve ağır.
Resmen kullanmak içimden gelmiyor çünkü beni baya bir boğuyor.
O yüzden eğer koku konusunda takıntınız varsa almadan önce mutlaka deneyin derim..

Yapısı ise oldukça tok bir krem ancak kolay emiliyor.
Yapış yapış kalmıyor, tabaka bırakmıyor.
Nemlendirmesi ise eh işte diyebilirim. Hani başarısız değil ama hayatımın el kremi de diyemem..
Eğer çok çabuk çatlayan ve kuruyan elleriniz verse yetersiz kalacaktır.
Hatta kışın bütün eller için yetersiz kalabilir bile.
Evet artısı çok aslında ama yok ben kokusu yüzünden gerçekten anlaşamadım kendisiyle..

Benim bu ürüne puanım 3/5.
O da sırf koku yüzünden. Yoksa yoklukta gayet alınabilecek uygun fiyatlı bir ürün.
Bu ürünü Watson's lardan edinebilirsiniz.

Bakalım diğerleri bu ürün için ne yorum yapmışlar;
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

Sevgilerimle...



8 yorum:

  1. görselinin karışık olduğu çok doğru, kremin adını bile 3 farklı şekilde yazmışlar! :) creamy mi dreamy mi yoksa hand it to me mi hala kararsızım :D

    YanıtlaSil
  2. ambalajı için alırım, ellerim çok kurur ama bu mevsimde idare eder sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ortalama olarak bu mevsimde gayet idare eder Nilgüncüm ama kışın sana yetmeyebilir :/ Öpüyorum çok :D

      Sil
  3. Koku hassasiyetin kalp ben Sefki :D

    YanıtlaSil
  4. Senin yorumunu okurken hemen bir koku kısmına bakıyorum çünkü ağır kokularda bende hemen tıkanıyorum. Hele de el kremi her dakika kokusu geliyor, e bunu da almama hiiç gerek kalmadı ozaman:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooyy birinin sağlık açısından işine yaramaktan güzel bişiy yok kuzum çok sevindim yorumuna :D Bu tıkamıyor ama bayıyor yaa bunaltıyor insanı öyle diyim :D Ama bence alma ben getiririm yanımda bi denersin :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template