23 Eylül 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Essence Burun Bantları

Yaklaş benim güzel okuyucu, bir derdim var paylaşmaya geldim.
Ah bu haftalık yazılar da olmasa bloga bakacak gücüm yok.
Kimseyi görecek gücüm yok orası ayrı..
Neyse efendim bu hafta minnak bir ürünle yine karşınızdayız.
Kendisi yepyeni bir ürün, Essence'in yeni cilt bakım atılımlarının bir üyesi.
Essence Burun Bantları.
Buyrun yakından bakalım:

Dış görünüm olarak ne söylesem bilemedim hani bu tarz ürünlerde ne söylenir onu da bilmiyorum ya neyse.. Zarf şeklinde bir paketlemeye sahip bu ürünün içinden 3 adet bant çıkıyor.
Bantların koruyucu ayrı paketlerde olması güzel bir özellik iken
paketteki miktar bana pek anlamlı gelmedi.


Gerçi bu bantları ne sıklıkta kullanmak lazım, nasıl uygulamak lazım ki en verimli yolu bulalım..
Durun bundan da bahsedeceğim.
Biz direk yapı ve özelliğe geçelim bence;


Siz bu yazıyı okurken ben sonuncu bandı da kullanmış ve yorumumdan emin olarak yazıyor olduğumdan son derece gururluyum belirtmek isterim.
Ama diyorum keşke bir paket daha alsaymışım.
Nedenine gelmeden önce yapısından bahsedeyim ama hemen hemen her markada bulunan burun bantlarından yapı ya da özellik olarak hiç bir farkı yok.
Burnunu ıslat, ürünü jelatininden ayırıp burnuna yapıştır, bekle ve çıkar.
O yüzden daha fazla bişiy söylemek pek mümkün değil..

En iyisi sadede geleyim;
Saçma bir şekilde hangi marka bandı kullanırsam kullanayım çıkardıktan sonra üzerine bakıp ne kadar temizlediğini görmeden yapamıyorum.
Aslında çok sorunlu bir durumum yok çok hafif olarak burun kanatlarımda siyah noktalar mevcut. Gözenek sorunu da aynı şekilde çok hafif. Belki de bu yüzden bende gözenek temizleme dışında bir işe yaramadı.
Bandı çıkarıp baktığımda çoğu siyah noktanın yerinde durduğunu,
bantta ise bolca gözeneğin temizlendiğini gördüm.
Bu kadarı yeterli mi bilemiyorum ama amaç sadece gözenek temizliği ise yeterli gelecektir.
Bir paket daha alsaydım dememin sebebi ise belki miktar olarak yetersiz gelmiş ve daha uzun süreli kullanımda işe yarayacak olabilir.
Ancak belirteyim "kuru - karma" ciltli biri olarak en yağlı bölgem burun çevrem ve alnımdır.
Üzerinde vaat ettiği gibi bir temizliği ben maalesef hissedemedim ama burun çevremi bir anda kuruttuğunu söylemeliyim. Öyle ki hemen nemlendirici sürmeden duramadım.
E hal böyle olunca ne anladım ben gözenek temizlemeden..

Ufak bir uyarı olarak ise bandı çekerken çok da sert davranmayın çünkü tutuculuğu şaşırtıcı derecede yüksek o yüzden cilde zarar verme ihtimali de yüksek..

Ben çok bayılmadım bu yeni ürüne, yeniden alır mıyım şüpheliyim doğrusu.. Belki başka markalarınki tamamen biterse o zaman alabilirim.
Bu sebeplerden bu ürüne puanım 2/5

Bakalım diğer kızlar neler söylemişler bu ürün için:
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

NOT: HALA INSTAGRAM ÇEKİLİŞİMİZE KATILMADIYSANIZ GEÇ KALMADINIZ, INSTAGRAMDA PROFİLİMİ (shewgy) ARATARAK GÖRSELDEN KATILABİLİRSİNİZ..
HERKESE BOL ŞANS.

Sevgilerimle..



2 yorum:

  1. Bebişim, sen yoksa bunu ıslatarak çıkartmadın mı? Yoksa yazıyı okurken ben mi yanlış anladım?

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template