30 Eylül 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Organique Yosun Maskesi

Efendim yepyeni bir hafta ve yeni bir Denedim Biliyorum yazısına hoş geldiniz.
Bu haftanın konuğu evlere şenlik, adıyla müsemma,
hadi hepsini geçtim denemesi bile keyifli bir ürün oldu benim için.
Organique Yosun maskesi.
Marka tamamen organik ve hem cilt hem de doğa dostu olmasıyla övüne dursun ben bıraktığı etkilerle ilgilenmekteyim.
Buyrun yakından bakalım;

Kutunun içindekilerden başlamayı çok isterdim ancak onları kısa geçeceğim çünkü konumuz yosun maskesi..


Uygulama basamakları biraz meşakatli ama bana göre illa bu seriyi uygulamaya gerek yok.
Başlangıç olarak cildinizi herhangi bir temizleyici ile yıkayıp önce kil maskesi,
ardından serum ve yosun maskesini uyguluyorsunuz.
En son olarak ise nemlendirici ile bu bakımı bitiriyorsunuz..
Biraz uzun evet ama sonuç cidden çok başarılı.
Evet hepsinin işlevi birbirinden başarılı ancak illa hepsini edinmenize gerek yok.
Hazırlanmasına bakalım;


Maske görseldeki gibi bir pakette geliyor ve 3 kullanımlık desede ben 4 sefer uygulama yaptım.
Maskeyi göz kararı üçe bölüp bir kaba alıyoruz. Azar azar su katarak mutlaka tahta bir spatula ile hızlıca kremsi kıvama gelene kadar karıştırıyoruz.
Hazırlama aşamasındaki en önemli nokta topak topak kalmaması.


Cildimize kalın bir tabaka halinde uyguluyoruz ve hareketsiz bir şekilde durabilmek için uzanıyoruz.
Çok takılmayın zaten kokudan bayılıyorsunuz.
Bendeki papayalı ama ben yosundan başka bir koku almadım!
Tam da vaat ettiği şekilde bir yosun maskesi ama koku cidden çok keskin, dayanmak çok zor olabiliyor. 15 dakika sabredip maske donduktan sonra yüzümüzden soyup çıkartıyoruz.
İşin en eğlenceli kısmı burası sanırım. Kalıp gibi ayrılıyor.
Neyse ki ayrılması ile kokudan kurtuluyorsunuz.
Yani ciltte kalıcı bir koku bırakmıyor.
Ancak etkileri uğruna bu kokuya katlanılabilir sanırım. 
Bir kere öyle yumuşak ve temizlenmiş bir cilt elde ediyorsunuz ki insanın kendini sevesi, yanaklarını mıncırası geliyor.
Son dönemde yaşadığım bir kaç cilt problemime de çözüm oldu. Ayrıca çok zayıf olsa da var olan siyah noktalarımı neredeyse yok etti.
Kısaca kokusu hariç çok memnun kaldım ben bu üründen.
Fiyatı 25 tl ve ben bundan sonra bu ürünü cilt bakım rutinime mutlaka ekleyeceğim.
Benim bu ürüne puanım 4/5 o da kokusundan kaynaklı.

Bize bu harika ürünü deneyimleme fırsatı sunan Organique Türkiye ekibine çok teşekkür ederim!

Bakalım diğerleri ne yorumlar yapmış:

Bakalım diğer kızlar neler söylemişler bu ürün için:
"kuru cilt" için Bir Varım Bir Yokum, "karma - yağlı cilt" için Alice in Shoppingland, "hassas karma cilt" için de Bu Benim Partim okumalısınız...

NOT: HALA INSTAGRAM ÇEKİLİŞİMİZE KATILMADIYSANIZ GEÇ KALMADINIZ, INSTAGRAMDA PROFİLİMİ (shewgy) ARATARAK GÖRSELDEN KATILABİLİRSİNİZ..
HERKESE BOL ŞANS.

Sevgilerimle..

9 yorum:

  1. koku konusunda yorumlarını merakla okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende içeriği senden okuyorum bibiiimm :D

      Sil
  2. Neyse ki yosun kokusunu pek sevmeyen bi insan değilim, yoksa herhalde fazla kokudan küt diye bayılacağıdımdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bi ara içim geçmiş bayıldım sandım :D

      Sil
  3. Denemedim henüz ama kullanışlı görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Bu ürüne nasıl ulaşabiliriz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün marka tarafından denemem için yollanmıştı ama internet satışları mevcut 😊😊

      Sil
  5. Bu ürünü nerden aldınız acaba😊

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template